فناوری

گزارش ویژه از گروه صنعتی نوین سازان

نکات برگزیده مطلب
  • دانش قدرت است
  • در آینده ممکن است
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • نکته روز : آن مرد دوباره
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Spieth در خطر ناپدید شدن

گروه صنعتی نوین سازان، درسال ۱۳۷۰ فعالیت خود را به طور تخصصی درحوزه جوش مقاومتی و همچنین طراحی و ساخت ماشین های مخصوص و خطوط تولید اتوماتیک آغاز نمود.
گروه صنعتی نوین سازان بعنوان  یک مجموعه فناور، با فعالیت  گسترده و متمرکز درحوزه  فناوری، در تحقق زنجیرۀ ایده تا محصول، در بخش های مهمی از صنعت کشور نقش ویژه داشته است.
گروه صنعتی نوین سازان ازسال ۱۳۷۵ با ورود به عرصۀ صنعت خودرو و طراحی و ساخت خط تولید اتوماتیک رام پژو و همچنین طراحی ساخت دستگاه های جوش خط سمند و … طی مدت کوتاهی موفق به بومی  سازی  کامل و تولید تکنولوژی جوش مقاومتی، بعنوان یکی ازتکنولوژی های محوری در تولید خودرو و دربسیاری از صنایع دیگر کشور شد.
در حال حاضر گروه صنعتی نوین سازان از پنج شرکت، نوین سازان ستاره صنعت، نوین سازان تهران، نوین پردازان قطعه، نوین نت فراگیر، و نوین سازان ارمغان تجارت تشکیل شده است. این شرکتها در راستای ارائه راه حل جامع ازسوی گروه نوین سازان برای مشتریان خود، علاوه بر طراحی و ساخت ماشین آلات و خطوط تولید، در زمینۀ تامین قطعات یدکی و مصرفی و نیز نگهداری و تعمیرات فعال می باشند.
گروه صنعتی نوین سازان در هجدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو حضوری فعال داشته است، به همین مناسبت گزارش ویژه به معرفی این مجموعه پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا